HPK investoi Ritari-areenan uusiin led-näyttöihin

HPK investoi led-näyttöihin Ritari-areenassa. Kokonaisinvestoinnin arvo on noin 150 000€. Kesän aikana asennettavat led-näytöt sijoitetaan hallin pitkille sivuille E-lippa-katsomon ja aitioiden eteen. Ledit korvaavat nykyiset valomainospinnat.

– Investointi on HPK:lle merkittävä. Se uudistaa mainosmyyntiämme ja tuo lisää ottelutapahtumaamme. Mainostila moninkertaistuu ja pystymme palvelemaan mainosasiakkaitamme paremmin, kertoo HPK Liiga Oy:n toimitusjohtaja Antti Toivanen.

Uusien led-näyttöjen rakennus- ja purkutöistä vastaa Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy. Toimitusjohtaja Tuire Pöyhiä kehuu HPK:n kanssa tehtävää yhteistyötä hedelmälliseksi.

– On hienoa, että HPK haluaa investoida Ritari-areenaan. Me vastaamme nykyisten mainospaikkojen purkutöistä. Yhdessä pystymme palvelemaan myös muiden tapahtumien järjestäjiä entistä paremmin.

HPK valitsi paikallisen Upto Oy:n

Toimittajaksi mittavaan investointiin valittiin kilpailutuksen jälkeen hämeenlinnalainen Upto Oy. HPK:lle valinta oli mielekäs.

– Kilpailutuksemme jälkeen oli selvää, että haluamme tehdä tämän projektin Upton kanssa. Paikallisuus on meille tärkeä arvo. HPK saa seutukunnalta suurimman tuen ja koemme tärkeäksi tehdä yhteistyötä nimenomaan paikallisten toimijoiden kanssa. Upto on pitkäaikainen kumppanimme, jonka kanssa yhteistyö toimii, kommentoi Toivanen.

– Olemme ylpeitä siitä, että pääsemme tekemään yhteistyötä HPK:n kanssa. Tämä on iso projekti myös meille ja haluamme osaltamme uudistaa HPK:n ottelutapahtumaa Rinkelinmäen legendaarisessa kiekkopyhätössä, kommentoi Upto Oy:n toimitusjohtaja Karper Kenig.

Purkutyöt alkavat heti jääkiekkokauden päätyttyä ja asennukset alkavat loppukesällä, kun jää jälleen palaa Ritari-areenaan. Ledit ovat käytössä HPK:n 90-vuotis juhlakaudesta 2019-2020 alkaen.

13.03.2019 09:48