HPK suorittaa laajan kyselytutkimuksen – suuri halu kehittyä

Hämeenlinnan Pallokerho haluaa jatkuvasti kehittää toimintaansa ja tarjota myös tulevaisuudessa entistä useammalle Hämeenlinnan seudulla asuvalle iloa ja elämyksiä jääkiekon parissa.

HPK toteuttaa yhdessä Hämeenlinnan kaupungin, Hämeen ammattikorkeakoulun, Hämeen Sanomien sekä Sport Business School Finlandin kanssa laajan kyselytutkimuksen, jonka tavoitteena on kuulla mahdollisimman monen Hämeenlinnan seudulla asuvan näkemys HPK:sta ja seuran toiminnasta. Lisäksi tarkoituksena on selvittää kuinka laajalle ’Oranssi Alue’ ulottuu. Näin laajaa selvitystä asiakaskunnasta ei juurikaan ole tehty suomalaisessa urheilukentässä.

Hämeenlinnan kaupunki on mukana kyselyssä ja Hämeenlinnan apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuo kuvaileekin selvitystä erittäin hyödylliseksi.
– Yhteinen kehitystyö on hieno juttu. HPK on koko talousalueemme yhteinen juttu, jonka huomioarvo on kiistaton. Kyse ei ole ainoastaan liigakiekosta ja lentopallosta, vaan myös juniorityöstä, urheiluakatemiasta ja laajasta nuorisotyöstä. Yhteistyötä voidaan syventää myös elinkeinopoliittisesti – suhteessa yritystoimintaan ja yrityksiin sekä kaupunkimarkkinointiin. Lisäksi HPK on jo melkoisen merkittävä työnantaja.

Kaksi viikkoa aikaa vastata

Kyselytutkimuksen tulosten kautta pyritään myös syventämään yhteistyötä HPK:n kumppaneiden kanssa. Kaiken kaikkiaan HPK haluaa tietää ja katsoa tulevaisuuteen tutkitun tiedon perusteella.

Tutkimusta toteuttamassa on myös Hämeen ammattikorkeakoulu. Toteutukseen osallistuvat 3. vuosikurssin markkinoinnin opiskelijat osana markkinoinnin opintoja. Yhteistyö tarjoaa opiskelijoille mainion mahdollisuuden oppia HPK:n markkinoinnista ja tutkimuksen tekemisestä käytännönläheisesti aidossa tilanteessa ja oikealle tilaajalle. Toimintatapa valmentaa opiskelijoita hyvin työelämään ja lisää alueellisen korkeakoulun vaikuttavuutta.
– HPK:n tarjoama yhteistyömahdollisuus on meille erittäin tervetullutta. Opiskelijat ovat innoissaan. On ilo huomata, että HPK on tunnistanut meidän opiskelijat ja meidät kumppanina ja on valmis aktiivisesti kehittämään yhteistyötämme, toteaa HAMK:n markkinoinnin opettaja Kirsi Meriläinen

Kaikille avoin kyselytutkimus toteutetaan 24.11.–7.12. välisenä aikana. Kyselyyn voi osallistua Hämeenlinnan kaupungin, Hämeen Sanomien sekä HPK:n verkkosivuilta löytävän verkkolomakelinkin kautta. Tutkimusaineistoa käsitellään luottamuksellisesti riippumattoman tutkimusyksikön toimesta vastaajien henkilötietoja suojellen.

Kyselyyn pääset vastaamaan HPK:n, Hämeenlinnan kaupungin sekä Hämeen Sanomien verkkosivuilla.

Kyselyyn tästä.

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan tukku palkintoja:
– Juuse Saroksen pelipaita nimikirjoituksella
– Kaksi 9 elokuvan sarjalippua Bio Rexiin
– Kaksi 10-korttia Foreverclub Hämeenlinnaan
– Kaksi viikkopassia Foreverclub Hämeenlinnaan
– 10 tuuman tabletti Tekniset TV-Sävelestä

24.11.2014 12:01