HPK:n kausikorttimyynti kasvussa

HPK:n kausikorttimyynti on kasvanut kahteen viime kauteen verrattuna alkukesän aikana. Kausikorttimyynti alkoi huhtikuun alussa. Verrattuna kevääseen 2011, kesäkuun alkuun mennessä kausikorttimyynti on noussut 17 %. HPK:n toimitusjohtaja Risto Korpela on tyytyväinen tähänastiseen myyntiin.

– Tavoitteemme on myydä 1300 kausikorttia liigakaudelle 2012-2013. Olemme hyvässä vauhdissa ja kasvua on todellakin nähtävissä. Seutukuntalaisemme ovat selvästi syttymässä jälleen oranssiin liekkiin!

Kausikorttimyynnin kasvuun Korpela näkee monia syitä.

– Kausikortin maksaminen kuudessa erässä auttaa yksityisiä asiakkaitamme jaksottamaan maksuja, mikä taas helpottaa ostopäätöksen tekemistä. Lisäksi tietysti olemme onnistuneet yritysneuvotteluissamme. Tulevan kauden joukkue herättää jo nimilistallaan periksi antamattomuuden hengen, jonka mukaan taistellaan kovalla tunteella. Kevään HPK-arvonta sai myös positiivisen palautteen ja uskonkin, että jatkamme samalla tiellä tulevaisuudessa.

– Kausikorttilaiset ovat yksi HPK:n tärkeimmistä sidosryhmistä. Siksi olemmekin kehittäneet kausikorttilaisille kaksi tapahtumaa, joissa kiitämme kausikorttilaisia. Ensimmäinen kausikorttilaisten tapahtuma on jälleen harjoitusottelukaudella Ritari-areenassa. Toinen taas myöhemmin kauden aikana. Lisäksi kannattaa muistaa, että kausikorttilaiset saavat oman etukortin, jossa on huippuetuja paikallisiin yrityksiin!

LED-taulut muuttavat Ritari-areenaa

Viime viikolla HPK päätti investoida Ritari-areenaan kaksi uutta LED-näyttöä vanhojen rollerimainosten tilalle. LED-näytöt sijaitsevat tulevalla kaudella G-Kulman, sekä D4-katsomon edessä olevissa seinissä. LED-näytöillä on mahdollista näyttää sekä liikkuvaa kuvaa, että still-kuvia.

rollerit
LED-näytöt tulevat rollereiden (Patrian mainos) tilalle.

– Olemme kehittämässä ottelutapahtumaamme edelleen ja panostamme yleisön viihtyvyyteen. Investointi on yksin HPK:n ja toivomme sen olevan asiakkaidemme mieleen. Sekä mainostajat, että katsojat saavat enemmän, kun voimme tuoda yrityksien tuotteita ja fiiliksen nostatusta paremmin esille liikkuvan kuvan muodossa, arvioi Korpela.

– Yrityksille lisäarvoa tuo se, että mainoksen voi vaihtaa vaikka jokaiseen otteluun. Lisäksi LEDit sijaitsevat TV-näkyvyyspuolella, eli näkyvyys on valtakunnallista. Katsojille taas pystymme tarjoamaan varsinkin ottelutapahtuman alussa sellaista oranssia tykitystä, jota ei Rinkelinmäellä ennen ole nähty! hehkuttaa Korpela.

Korpela kertoo vielä, että muutoksia ottelutapahtuman puolelle on tulossa lisää ja HPK tiedottaa niistä myöhemmin.

HPK 6.6.2012

06.06.2012 10:52

Jaa artikkeli: